sobota 6. prosince 2014

O mně


Opravdu byste chtěli vědět něco zrovna o mně? Ale konec konců - proč ne.

Myslíte si, že jsem (stejně jako spousta jiných knižních bloggerů) knihovnice, knihkupkyně... prostě pracuji celý den s knihami? No, ve skutečnosti je moje zaměstnání knihám blízké asi tak jako Pluto Slunci. V zaměstnání se ke knize dostanu nanejvýš v přestávce na oběd. Celý den pracuji s čísly a zpracovávám velké množství informací, ale věřte, že do oblíbené literatury se to zrovna počítat nedá.

Knihy jsou pro mě prostě relax a zábava. Baví mě sledovat všechny ty příběhy, ať už jsou pravdivé, nebo do poslední čárky vymyšlené. Ráda sleduji vývoj postav, jejich názory a postoje. Často mě to vede k úvahám nad tím, jak bych se v dané situaci zachovala já, a jestli se mi něco takového vůbec mohlo někdy stát. Taky mě často jedna kniha přivede k další a ta zase k další, takže můj seznam knih k přečtení se utěšeně rozrůstá - a času na čtení je tak žalostně málo!

A co všechno na tomhle blogu najdete? Možná čekáte, že zajímavé recenze. Musím se přiznat, že recenze psát prostě neumím (ale kdo ví,třeba se to naučím). V mém podání to budou spíš moje názory, poznatky a pocity, které při čtení dané knihy mám. A je možné, že občas použiju i ostřejší slovíčka. Snad se vám budou některé články aspoň trochu líbit a třeba se sem budete i vracet.


Žádné komentáře:

Okomentovat