neděle 4. ledna 2015

Jaké skvosty mi přinesl Ježíšek?

Hodně knihomolů se po Vánocích chlubilo tím, jaké knihy našli pod stromečkem. A že to byly opravdu skvosty!
A zároveň s tím se internet (konkrétně různé skupiny na Facebooku) začal plnit zprávami typu: Prodám knihu ... - nevhodný dárek. Na jednu stranu to chápu - pokud byla kniha úplně mimo okruh zájmu obdarovaného, proč si ji nechávat? Díky tomu mě ale napadlo, jestli bych i já byla schopna prodat knihu, kterou by mi někdo daroval. A došla jsem k závěru, že... NE! A proč? Protože prostě nemusím.
Moji přátelé a rodina buď dobře ví, jaký mám vkus, nebo se prostě zeptají, co by se mi líbilo. Překvapení se pak sice nekoná, ale nadšení z nové knihy, kterou prostě nutně musím mít, není o nic menší.
A co jsem tedy našla pod stromečkem já? Tady to je:


Pravda, dvě (Pan Mercedes a Do temnoty) jsem si koupila sama, ale rozbalila jsem je opravdu až pod stromečkem.

Pan Mercedes
Na tohle jsem hodně zvědavá. Od Kinga jsem toho zatím moc nečetla, ale co jsem četla, to mě opravdu nadchlo.

Pod kupolí
Tuhle jsem si vlastně koupila taky sama, ale jen díky poukázce na nákup u Dobrovského (tu jsem právě našla pod stromečkem a spolu s 30 % slevou, kterou měli 29.12.2014, to byl opravdu skvělý nákup). Takové bichle já ráda. Seriál jsem ještě neviděla, nejdřív si chci přečíst knihu. No, tak uvidíme.

Pán prstenů
Tady je komentář asi zbytečný. Třetí díl mi chyběl do sbírky, teď už jsou i s Hobitem konečně všichni pohromadě.

Rytíř sedmi království
Zatím mám přečtenou celou Píseň ledu a ohně, k tomu Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů, tohle už byl tedy jen další logický krok. Moc se na to těším!

Příšerné příběhy strýce Montaguea
Doma mám už Příšerné příběhy z Černé lodi, takové strašidelné příběhy především pro mládež. Ale jako oddechovka se mi to líbilo, navíc jsou příběhy doplněné krásně strašidelnými obrázky.

Hladový oheň
Takové trochu ujeté detektivky já ráda. Vraní dívka spoustu lidí nenadchla nebo je vyloženě zklamala, no mně se líbila. Takže druhý díl už je v knihovně.

Do temnoty
Po vynikající Generation Kill jsem opravdu zvědavá, jak se s podobným tématem vypořádal český autor, navíc sám voják (na rozdíl od GK, kterou napsal novinář "pouze" doprovázející americké vojáky). Tak se tedy ukaž, chlape!

Dohromady je to 7 kousků, to je slušný :-)











Žádné komentáře:

Okomentovat