pátek 9. října 2015

O mně: podruhé

Hrozně dlouho jsem blog zanedbávala, za což se opravdu omlouvám nejen čtenářům, ale i sama sobě.
Občas jsou v životě ale období, kdy si člověk od všeho rád odpočine a nemá vlastně ani náladu dělat cokoli navíc, než je nezbytně nutné. A nebo nemá čas. U mě tohle období zabralo asi většinu letošního roku, což je škoda, ale o to víc bych se blogu mohla věnovat teď. Tak uvidíme, jak moc se mi to povede.

V prvním článku "O mně" jsem toho o sobě vlastně ani moc neřekla, tak to zkusím znovu.
A postupem času snad budu přidávat další a další informace.

Takže kdo vlastně jsem? 
- normální holka, už pár let odrostlá školnímu věku všeho druhu.
- pracant na plný úvazek, který se rád baví s přáteli, k tomu si vedu svůj malý e-shop a na pár hodin     týdně funguju jako grafička
- ve volném čase dělám administrátorku na cbdb.cz
- no a hlavně čtu

Z literatury mám nejraději fantasy, sci-fi, taky detektivky a obecně napínavější čtení, nepohrdnu ani dobrou YA. Nevadí mí ani populárně naučná literatura nebo biografie, pokud je to dobře a poutavě napsané. Ráda se nechám překvapit knižními dárky od kamarádů a rodiny, to se mi pak občas dostane do ruky skvost, který bych jinak naprosto přehlédla.
Právě to se mi naposledy stalo s knihou Křižovatky od W. P. Younga, kterou jsem dostala od kamarádky jako dárek k narozeninám. Dlouho jsem ji odkládala, protože vůbec nezapadá do mých oblíbených žánrů. A když se blížily další narozeniny a hrozilo, že se mě kamarádka zeptá, jak se mi to líbilo, začala jsem propadat panice a honem po knize sáhla. A byla perfektní! Jedna z nejlepších, které jsem za poslední dobu četla.

Co ještě přidat?
Občas jsem trošku od rány, bez toho se člověk v tomhle světě často neobejde. Občas trochu trefená do palice, ale i bez toho to někdy nejde. Jezdím zásadně MHD, ne snad, že bych se rozhodla šetřit planetu, ale protože prostě, ani se třemi křížky na krku, nevlastním řidičák. Aspoň mám víc času na čtení (do MHD zásadně s knihou!).

Moji oblíbení spisovatelé jsou jednoznačně Simon R. Green, Jiří Kulhánek, George R. R. Martin, J. R. R. Tolkien, J. R. Ward a pár dalších sem má určitě našlápnuto

K oblíbeným knihám rozhodně patří Harry Potter, Pán prstenů a Píseň ledu a ohně, Noční klub, knihy z Noční strany, Dlouhý pochod, Křižovatky nebo Spáči. Ale určitě budou postupně přibývat další :-)

1 komentář:

  1. Tak vidíš, to jsem nevěděla, že máš e-shop a jsi grafička navíc :) kreativní bytost se vším všudy.

    OdpovědětVymazat