pondělí 2. listopadu 2015

I já jsem se zapojila do #mych7knih


Tak jsem se i já mohla díky Verči alias Bichličce z blogu Bichlička každý den zapojit do skvělého projektu #mych7knih, který na Instagramu spustil Martinus.cz


Celý projekt spočívá v zodpovězení 7 otázek na vaše oblíbené knihy a autory a na Instagramu jej najdete právě pod hashtagem #mych7knih.
Po zodpovězení můžete poslat štafetu dál a nominovat někoho známého, další blogery a knižní nadšence. Já v tomto teprve začínám a mezi známými žádné další blogery nemám, takže bohužel nemám koho nominovat, ale myslím, že nebude vadit, když se do projektu pustí úplně kdokoli i bez nominace. 
A tady už jsou moje odpovědi:
 moreanne.blog Díky @martinus_cz za skvělý projekt #mych7knih a @bichlickakazdyden za nominaci. Jsem ráda, že i já se můžu zapojit. 
1. První kniha, kterou jsem přečetla –
Když nepočítám Slabikář a podobné, tak první knihou, kterou jsem si sama (a ráda) přečetla, byly Děti z Bullerbynu. 
2. Právě čtu – A quest of Heroes, Pátrání po Jakeovi a jiné příběhy a Démonův kód 
3. Můj nej autor – Určitě jich je víc, Jiří Kulhánek, Simon R. Green, G. R. R. Martin, ale tím úplně nej je J.R.R. Tolkien 
4. Nejhezčí kniha, kterou vlastním – asi krásná, v červené kůži vázaná, a se zlatou ražbou na deskách – Příběhy ze Zeměplochy 
5. Nejvíce mě ovlivnila kniha – Snažím se poučení hledat v každé knize, kterou čtu, ale Pán prstenů mi otevřel dveře do nádherného světa fantazie, který mě chytil a už nepustil. 
6. Knižní hrdina, který mi je nejbližší – To je hodně těžké, ale asi John Taylor z Noční strany. A vzhledově je mi nejbližší asi Obelix :D 
7. Přeji si knihu – v tuto chvíli si nejvíc přeju Pána Věže a tohle přání si v nejbližších dnech splním.

Budu ráda, když se mi třeba v komentářích pochlubíte svými odpověďmi :-)

3 komentáře:

  1. Tak jsem ráda, že ti to udělalo radost :-) a že ses do toho s vervou pustila. Tolkien to je prostě kladla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem z toho opravdu nadšená, je to bezva projekt. Prolezla jsem si i odpovědi jiných - to se člověk dozví tolik zajímavých věcí (jako třeba kdo všechno četl jako první Honzíkovu cestu :D )

      Vymazat