čtvrtek 3. prosince 2015

Unboxing - můj úplně první



Dlouho jsem přemýšlela, jestli se do článků typu Unboxing vůbec budu pouštět. Někdo je miluje, někdo nenávidí... A teď babo raď. Pochlubit se, či nechlubit?
Zvolila jsem první možnost - pochlubit se. Protože mi zrovna dneska přišel můj úplně první recenzní výtisk. A o tu radost se prostě musím pochlubit.
A co že to je?




Takhle vypadal balíček, který jsem si na poště vyzvedla už ráno cestou do práce, ale pak jsem musela celý den čekat, až se dostanu domů a budu si moct balíček vyfotit a hezky obřadně rozbalit.










Samozřejmě jsem se hned po příchodu domů pustila do rozbalování. Tedy knížka byla zabalená opravdu pečlivě, ale tím lépe :-)















A tady už je v celé své kráse - Město schodů od nakladatelství Host, můj vůbec první recenzní výtisk. Hrozně se těším a pevně doufám, že to bude stát za to a čtení si užiju!













Podle informací na zadní straně obálky se mám opravdu na co těšit!











Tak tohle byl můj historiky první unboxing. Doufám, že jste si ho užili stejně jako já a budete se spolu se mnou těšit na další které budou určitě brzy následovat! :-)
Samozřejmě se již brzy můžete těšit na recenzi na Město schodů i tady na blogu nebo na čbdb.cz!





3 komentáře:

  1. Rozbalovacky mám vždy ráda, ale jen trapná poznámka z mě strany - když já jsem otravný vlastenec a ty cizí názvy fakt nemusím. Rereading, spoiler, unboxing, bookhaul,..... je toho tolik a přitom se to dá říct i česky.
    Za chvastacku tedy velké plus :-D
    A na recenzi se těším a čekám na svůj balíček od cbdb :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji! :-) Já teda tyhle výrazy taky moc nemusím, Unboxing jsem zvolila jen proto, že je to už takové zažité. Rereading nechápu už z podstaty a bookhaul se přiznám, že ani nevím, co je. :D A už vím, že ke mně putuje druhá kniha na recenzi, resp už asi leží na poště :-) A na další bonusový balíček z čbdb taky čekám :-)

      Vymazat
    2. Teda ty ses rozjela. Já už taky chci svůj dárek :-)

      Vymazat