středa 23. března 2016

Knižní detektiv TAG



Řekla jsem si, že bych se mohla pustit do nějakého dalšího TAGu. Jak jsem tak googlila, narazila jsem na jeden (no, zajímavých jich bylo víc), který mě natolik zaujal, že jsem si řekla, že se do něj musím pustit.

Jmenuje je Knižní detektiv TAG a našla jsem jej na blogu moje-iluze.blog.cz. Sice už je trošku starší, ale mně to nevadí, říkejte si co chcete, zmrtvýchvstalá Moreanne se do něj prostě pustí :-)

A co v něm jde?

Úkolem je ve své knihovně najít následující:

  • Knihu, která ma na svém obalu či v názvu "knihu"
  • Klasiku
  • Obálku se zvířetem
  • Knihu v cizím jazyce
  • Knihu se třpytivým obalem
  • Obal, na kterém jsou pouze písmena
  • Knihu, jejíž hlavní hrdina je chlapec/muž
  • Nejstarší knížku v knihovničce
  • Knihu, která není YA (=young adult=knihy pro dospívající)
  • Obal knihy, který je namalovaný (není na něm zkrátka fotka)
  • Nejtlustší knihu
  • Jakoukoli jinou věc kromě knihy
  • Knihu, která nepatří do žádné série, stojí samostatně
  • Obálku, na které je oko
  • Obálku, která se nepovedla
  • Fiktivní/skutečný deník
  • Obálku na které je meč či jiná zbraň
  • Nejpoškozenější knihu
  • Knihu s ilustracemi
  • Knihu, jejíž název začíná na písmeno "Z"
Sama jsem hrozně zvědavá, jak se s tím poperu a jestli ve svojí knihovně skutečně najdu všechno. Asi ne, ale nevadí, udělám pro to všechno a snad se mi to i podaří všechno hezky vyfotit - tedy pokud najdu baterku z foťáku, abych pořád nemusela fotit jen mobilem.

Takže hurá do toho!

Žádné komentáře:

Okomentovat