úterý 19. dubna 2016

Jak přišel můj první (a asi i poslední) letošní Knihobit




Už by se skoro dalo říct, že kdo z knihomolů neslyšel o Knihobitovi, ten jako by nebyl. A já i letos propadla jeho kouzlu. Minulý rok jsem si jich objednala několik, a řekla jsem si, že si jen tak pro radost koupím i jeho první letošní vydání. Mám za sebou ne úplně příjemné období, tak to chtělo nějakou odměnu.

Takže když jsem si přečetla, že se i letos Knihobit rozběhne a bude opět přijímat objednávky, moc dlouho jsem neváhala. Loni se ve výběru celkem trefovali a moje knihovna se rozrostla o pár zajímavých kousků.

Objednávku jsem tedy odeslala, ale pak proběhla taková trošku vlna napětí, jestli vůbec dorazí, protože jsem ho zapomněla zaplatit a platbu jsem odeslala dost pozdě. Ale nakonec všechno dobře dopadlo a já si konečně mohla jít vyzvednout onen vytoužený balíček.


Už z venku bylo vidět, že se od mé poslední objednávky něco změnilo. V první řadě mě zaujala velká samolepka a ta zářivě žlutá lepicí páska s úžasným nápisem The best things are inside, tedy Uvnitř jsou ty nejlepší věci.

No, tak se podívejme, jaké že jsou to ty nejlepší věci. Nejdřív se ale musím do té krabice dostat, to byl trošku oříšek, protože byla zalepená opravdu festovně. Ale podařilo se, a hle, tu je...




...nic. Další změna oproti poslednímu balíčku - papír, který tam je beztak z jednoho jediného důvodu - ještě víc zvyšovat napětí, než se dostanu k tomu hlavnímu obsahu. Adrenalin stoupá, nervy mám jak špagáty, úsměv jak měsíček nad hnojem...







...který mi celkem rychle pohasíná.
Co to jako je, todleto? To je tam někde schovanej králík, kterýmu přibalili seno na cestu, nebo co? Proč to tam je??? No ale dobře, děsně vopatrně to dám bokem, abych nenadělala moc bordelu okolo, což je s tímhle materiálem celkem nadlidský úkol.
Co tam tedy máme dál?






Tohle všechno:
- Obvyklý dopis s popisem obsahu balení a vybrané knihy.
- Minisušenky a perníčky z biopekárny Zemanka, jakožto něco na zub ke čtení. Sladký nemusím, no ale budiž. Ochutnala jsem je a jsou opravdu dobré.
- Časopis Příroda, no, dobře, žirafí souboje na život a na smrt třeba budou zajímavý.
- Brožurku Poselství Garciovi, tyhlety věci vyloženě... nemám ráda, číst to nebudu a upřímně - myslím, že ji budu takticky posouvat stále blíže k odpadkovému koši, až se v něm knížečka ocitne zcela a úplně a hlavně nevratně.
- dvě záložky, ty se hodí, ale i tak jich už mám celkem dost.
- tužka s krásným citátem z Pána prstenů.
- mýdýlko s další bordelem vespod.
- už obvyklý plakát - nevyužila jsem ty předchozí, nevyužiju ani tento.
- Samolepku s logem Knihobita
- Samolepky - značkovače, asi na zajímavé pasáže v knize. Třeba se budou hodit. Někomu. Někdy. Někde. Mně ne. Nikdy. Ani v paralelním vesmíru.
A samozřejmě tu nejdůležitější věc - knihu!





Ve službách spravedlnosti. Prý má skvělé hodnocení, získala několik mezinárodních ocenění. Vypadá to, že se mám na o těšit. Akorát nechápu, jak je možné, že mi ta kniha unikla! A to knižní novinky sleduju - už jen proto, že o nich píšu každý týden článek pro ČBDB. Měla bych se nad sebou vážně zamyslet a jít do sebe.

No ale každopádně to stále není všechno! Na závěr totiž přišlo to nejdůležitější -






DALŠÍ BAMBILION NAPROSTO NEPOCHOPITELNÉHO  BORDELU!!!


Proč, panebože, PROČ? Za co mě trestáš? Co jsem komu udělala a koho to pro Kristovy rány napadlo? K čemu je to dobrý, kromě toho, že by to nakrklo i mrtvýho? Ještě teď ho sbírám po zemi, fakt! Tohle ti, milý Knihobite, moc nevyšlo. To seno nebo piliny nebo co to je... se totiž dostane všude a chce to tam zůstat! Ať už je to kdekoli.

Takže dokud u jiných blogerů nebo na instagramu uvidím, že stále chodí balíčky s miliontým plakátem a ještě s tímhle *nebudu jmenovat*, tak si další balíček neobjednám, to bohužel... Raději se projdu třeba kolem Dobrovskýho a koupím si nějakou knihu na doplnění rozečtených sérií. Nebo půjdu a fláknu hlavou do kandelábru.

Takže díky a sbohem,

Tvá Máňa.



7 komentářů:

  1. Ze začátku (co jsem sledovala) byl knihobit hodně dobrý, ale jak teď koukám, tak by mě popravdě ani knihy, které vybírají moc nezaujali, i když vybírají podle vkusu. Zatím mě to však nepřesvědčilo k vyzkoušení.
    Snad si aspoň knížku užiješ ^^
    A snad ti ten bordel nikde závažně nezůstal:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě se zatím s výběrem trefovali, i když třeba já sama bych si ty knihy nevybrala. Ale myslím, že se mi to bude líbit. Aspoň v tom pevně doufám. No a další si kupovat nebudu, to si opravdu radši koupím to, co si opravdu chci přečíst... A ten bordel pořád ještě čas od času někde najdu - po týdnu! :D

      Vymazat
  2. No vidím, že se skoro vůbec nic nezměnilo :) Když Knihobit začínal, všude ho bylo plno, na každém blogu unboxingy...Já si řekla, že raději počkám :) Dobře jsem udělala, myslela jsem, že se Knihobit postupně rozjede a bude to s ním jen lepší. Ale žádnou změnu nevidím. Knížka je super, vypadá vážně dobře a ty ostatní drobnůstky jsou také pěkné, ale z nadšení sbírat každý plakát a bloček už jsem vyrostla :) To si raději místo toho koupím druhou knihu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, bločky a plakáty už mě zase tolik neberou. Nemám na to už věk ani prostor :-) Je opravdu škoda, že je na tom Knihobit teď takhle. Mohla to být super věc. Ale českém trhu není na tohle zase tolik prostoru. Je fajn, že se tomu organizátoři věnují tak, že ke každé objednávce přistupují asi dost individuálně, ale jak už poznamenali jiní v FB - mimo objednací dny Knihobit prakticky nekomunikuje. Nezískává nové zákazníky, neukazuje, co se zrovna děje, co se chystá a tak dále. Asi se spoléhají na to, že si to bude žít svým životem a propagovat se to bude tak nějak samo. Přeju jim jen to nejlepší, třeba se z toho zimního spánku ještě proberou a rozjedou to s velkou parádou. Držím jim pěsti, ale zatím je budu opravdu jen sledovat jako divák.

      Vymazat
  3. Já bych si po rozbalení balíčku upřímně přišla, že mám prostě zatraceně drahou knížku. :D Záložky miluju, ale tyhle vyloženě reklamní mě až tak neberou, zbytek blbinek bych asi taky dvakrát neocenila... Za ty peníze to prostě nestojí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem k tomuhle poznání taky došla, ale to už dřív teda, ne až teď :D tak jsem to chtěla zkusit, protože co kdyby to v těch měsících neaktivity nějak vytunili, žejo? No, nevytunili. A navíc jim nějak nejede web. Nevypadá to moc dobře tak nějak celkově...

      Vymazat